S T A T U S ;

header dah baru.. tengs to blog fyna

12 October 2011

pendapat korang?

student + part time worker ?


ape pendapat korang if ade yang cakap, 


          " aku keje coz tak nak susahkan parent aku asyik bagi duit.. "


bukan hal besar pon aku nak cakap, but memang betol pon, setiap orang ade reason mereka sendiri sebab ape buat macam tue. situasi yg sama berlaku kat aku. 


ramai yg tnye, tak penat ke keje + belajar ag. 
semua tu cabaran, memang bukan senang nak cari duit nie. dulu aku selalu main mintak jew. macam bank bergerak. kesian meeka bila aku pikir-pikir balik..


maaf kan ay0ng ye :)


alhamdulilah setakat aku buat double keje nie, masa terbahagi ngan betol. walaupon kekadang termiss klas.. 
:)


yg penting pandai nak spend masa.. rehat,belajar,ulangkaji ngan keje.. 


kisah aku hari nie hanya nak berkongsi cerita sebagai anak peratauan 


salam


No comments: