S T A T U S ;

header dah baru.. tengs to blog fyna

15 October 2011

PERHATIAN !!

Kepada cik-cik talam yg tak tahu berlapis muka tue.. 


jangan la nak berlagak muka suci bila rakyat sume dah tahu perihal cik - cik semua yg suka mengata tak kira siapa.


HAH.. 
terasa ke kau, mak cik.. Baguslah, memang aku tujukan risalah online ni untuk mak cik - mak cik yang mulot macam tak berapa nak makan saman tu.


pesanan saya klau makcik - makcik kat luar sne klau nak dengarla kan,
Jangan la dok mengutuk Si POLAN tu bila makcik - makcik sume bersikap baik bila berhadapan,bercakap mahupon bergurau senda sesama sendiri dengan si polan tue.


Kesian bila saya dengar kisah makcik- makcik ni mengutuk die daripada member saya sendiri nie
adoi makcik, macam mane nie, saya ingtkan makcik - makcik dok serumah bersama dengan si polan nie makcik-makcik memang sahabat sejati, pijak semut pon tak mati..


HAK TUI LAH !!


Bawak - bawak la mengucap mak cik wey..
Tak serik - serik lagi ke korang dok canang cite aku bagai roti canai panas.
aku diamkan je dulu. tpapi bila jumpa muka-muka korang tue rse macam nak bg makan kasut pon ade. tp sebabkan aku bersabar jew
klau boleh bawak - bawak laa bertaubat.


sekian la wahai makcik-makcik sekian..
assalammualaikum...


No comments: