S T A T U S ;

header dah baru.. tengs to blog fyna

10 October 2011

10 oct 2011


last- last update gak blog yg semakin bersawang nie..


bese lah, klau bukan kerana jalur lebar free xde maknenye. 


cemburu jugak bila terbaca cerita rakan-rakan blogger yg laen.  macam-macam cerita yg mereka hidangkan.. terpikir plak aku, pe cerita yg aku nak hidang pada mereka pula 








KOSONG..


walau bermacam cerita yg aku pikirkan, tapi bila dirujuk semula. gaya nya macam x seberapa sesuai. tak mengapalah. bagi mereka yg masih sudi singgah di teratak onlne aku nie, akan ku usaha mengorek dan mengeledah cerita laen.




sekian dari aku 
:)

2 comments:

greaTroublemaker said...

pergh...lama giler menyepi ko..pe kes???pe cer skrg??study ok???

R A S S said...

haha.. susah dapat tenet skunk nie..
:)

study aku oke jew.pnt skit lah