S T A T U S ;

header dah baru.. tengs to blog fyna

09 June 2011

Day 3

day three : 10 things you hate


1. really hate with BACKSTABBER! depan aku makan racun pon x de kesan..belakang aku macam haram.. well done babe. dipersilakan buat lagi even bukan kat aku, kat org len pon OKE gak.. :)

2. gile benci ngan LIPAS.. sanggup panjat almari nak lari dari binatang tu.. 

3. benci bila ak marah, mesti aku akan cakap bnde2 yg x sepatutnye, especially kat BFF tue. benci bila aku selalu Sakiti die. :(

4. for STALKER really hate u... sntiasa nak tau hal rumah tangga org.. Sibuk la kaw org nie.. haha

5. lagi benci bila poket kosong.. wahh,rse mcm nak dok dlm bilik sembunyi bawah slimut.. lagi2 klau lalu dpan GIODANO.. nmpk plak baju2 yg cantek2.. sanggup pusing jauh or buat2 x nmpk kedai tue

6. klau pegi kedai gunting rmbut..nak cuci rmbut BFF, Penggedix kat kdai tue buat jatuh sabun kat baju.,, isk3x.. Tak baek tau wat mcm tu kat Customer PUNYE LAKI..!

7. Benci gile bila jammed..dah mcm boleh tido nak tunggu tue

8. Mereka yg tak TEPATI MASA. janji melayu mmg mcm tue.. 

9. milo.. Tp klau kat umah org xkan la nak order mcm kat kedai plak kan.. so minum la skit sbagai tnda hargai..

10. balik kg lelama then x dapat nak bersykpe,berFB, ngan BFF... hahaha.. 
*gedix la kaw

No comments: