S T A T U S ;

header dah baru.. tengs to blog fyna

09 June 2011

Day 2

day two : 10 things you love


1. i LOVE SHOPPING with my BFF (boy fren forever :p ) Si dia lah yg selalu melayan kerenah shopping aku. 


2. aku sayang sangat kat baby boy aku A.K.A lappy yg dah dkat 4taon hidup suka dan duka bersame aku.


3. aku punya 1 baju kaler pink.. Hadiah dari BFF aku tuh.. Sebab kata nya baju aku xde kaler len selaen dari hitam..


4. aku suka betol ngan koleksi KOREA aku.. dah macam leh wat muzium nie. 


5. aku terlampau SAYANG SANGAT ngan JAM PEMBERIAN SI DIA, every time aku aku pkai jam tue mesti teringat kat die. 


6. sekarang aku pengumpul PENDANT.. rntai pertama aku beli kat TS.. Kacak sgt rntai tue. But BFF cakap mcm budak2.. haha.. Dear,u r soooo jealous with me.. Wekk :p 


7. aku sayang ngat ngan slimut buchuk aku..tnpa nya tido ku tidak lena.. Sayang kaw la mok-mok.


8. mr.Patrick also Mr.Froggy. Aku syg mereka berdua. 


9. also, my dearest Sony.. SEMESTINYA kene ade ngan aku.. bleh sumbat aku klau die hilang..


10. last but no least.. LOVE MONEY.. dengan duit boleh beli ape saja.. tp XLEH 
beli sayang aku pada BFF..

No comments: