S T A T U S ;

header dah baru.. tengs to blog fyna

29 June 2011

cerita hari nie tak de bnde yg menarik cuma dapat mesej dari member tersenget aku nabil. katanya 


" wei join kssu tahun depan. MSI jadi tuan rumah. Jom balik kampung! "


*kssu - Game antara seluruh unikl di malaysia..
  MSI - Tempat mase study DIPLOMA dlu kat KEDAH


tergelak aku bila die kata macam tue. Secara tak langsung tetibe jadi rindu ngan suasana kat situ. Dah boleh buat karangan klau aku senaraikan kenangan-kenangan kat situ. 


respon aku. 
" insylah, lagipon tak ade member nak ajk men game. So tak beh r " 


seboleh nya die nak ajk aku balik kampung skali ngan die. Kau rindu ngan MAK GUARD ke bil?? haha


Nak jadikan cerita, nabil, kunda ngan fifie la rumate aku. dari sem 3 aku dok ngan dieorg. macam-macam kerenah  ade pada dieorg nie. 


AKU JADI RINDU NGAN KORANG WEY, SKUNK KITE SUME DAH JAUH2. SEMUA DAH KAT DAERAH2 LEN..





1 comment:

.:fifi:. said...

auwwwwwwwwww lot's of love.blh buat novel 100m/s.
pakguard n makguard br skng yo.
tp si bluehyppo dan membe se lesbo dia ada g tp poyo gila babsss