S T A T U S ;

header dah baru.. tengs to blog fyna

02 June 2011

10 days 10 thing



  • day one : 10 things about you
  • day two : 10 things you love
  • day three : 10 things you hate
  • day four : 10 things you want to say to one person
  • day five : 10 wishes
  • day six : 10 items you can’t live without
  • day seven : 10 important people
  • day eight : 10 of your favourite songs
  • day nine : 10 ways to win your heart
  • day ten : 10 final words

*ttbe rase macam gedik nak wat gak :)


day 1 : 10 things about me

1. Nme panjang aku NUR RASHIDAH. but aku dikenali sbgai ay0ng ataupon RASS. Org kata 'ay0ng' tu nme panggilan org perak. But aku bukan asal perak pon.. tah mane datang pon aku x sure.. 


2. 26 May 1989 selamat aku kuar dari perot ibu aku. ibu akku cakap berat aku mula2 kuar tue 3.6 kg..haha.. 


3. berasal dari KL. But pas ayah aku dapat keje die pahang trus berhijrah ke pahang sampai la sekarang. dah name ank KL kn,aku lebih selesa berada di KL..


4. Aku anak sulong dari 4 org adik. I'm big sissy in the family, kebetulan juga aku cucu sulong antra kedua2 family..kelebihan ade pada aku :)


5. Aku sangat la gila ngan korea. Kire dah macam aku nie stalker sume artis2 korea tue. sampaikan kekadang nak terikut2 fesyen dieorg. Sape kenal ngan aku tahu macam mane tahap kegilaan aku.


6. Aku sangat menyukai kaler hitam. klau susun baju2 aku dalam almari tue, mmg nmpk ketara sangatla kaler hitam menguasai. even mula-mula otak aku kata nak pilih kaler laen, last2 kaler hitam gak yg aku pkai. Obses hitam!!


7. Nota penting, Luaran aku nmpk lembut, mcm slow jew, tp bila ade org wat aku piss off mmg nak mkn penampar aku la tue. aku mmg panas baran. skali aku benci org tue, even aku dah maafkan die tp jiwa aku tak leh terima dieorg balik. So, klau org x wat hal ngan aku, aku pon x wat hal ngan dieorg..


8. aku mengaku yg aku i panas baran. even BOY aku pon kekadang touching gile vavi ngan aku. so sesape yg ade solution utk kurang kan volume baran aku dipersilakan. aku terima ngan ati terbuka.


9. aku suka tido, pantang ade time. mmg aku tido. sampai kan klau org call aku mmg x sedar dh. tido mati. so pade sesape yg call aku banyak kali then x berangkt mknenye aku sedang dibuai mimpi indah.. haha.. badan aku kurus, tp aku kuat mkn. mulot sentiasa nak mengunyah, 


10. memandangkan aku skunk dah ade lesen kete, so aku semakin rajin nak g bndr beli brang, amek adik skolah dan sebgainya.. haha..

No comments: