S T A T U S ;

header dah baru.. tengs to blog fyna

17 May 2011

Cerita Waktu Petang



Senje-senja nie orang kata lebih kuar beriadah sambil mengeluarkan peluh dgn membakar lemak, Bagi aku klau tak ade lemak macam mane klau nanti asyk sejuk membeku jew,
*pe yg aku merepek nie.
:)

forget it.


but actually, memandangkan aku tak ade keje sangat selepas beberapa hari berhenti kejra disebabkan kerja tu tidak menepati citarasa aku,Then aku pon meminta pertolongan dari ayahku tersyang :P supaya carikan aku kerja, nak cari sndri kurang rajin ^_^




ayah :
npe ay0ng x pergi keje

aku :
keje tu buhsan la yah. Cube ayah try keje kat citu. tak sampai 5 minit mesti rse nak bako jew tmpat tue.
        *gila sungguh sampai nak bako kedai org

ayah :
dah tu nak keje ape?

aku :
*sambil senyum2 kambing nmpk gigi arnab 2 batang.
         NAK KEJE OPIS LAH

ibu : 
demand nye.

aku : 
kite keje mesti la nak selesa.
        cube ibu pikir, klau tak ade ay0ng kat umah nie tak bersih lah. haha
        * pandai sungguh anak mereka nie pikir alasan.




Nak dok kat umah sebelum masok study balik lah. nak relax puas2. sambil dengar lagu kat 1 blog nie. Lagu kat blog dia beh,so sad aku tak tahu lagu pe 

*sanggup aku bukak blog die semata-mata nak dgr lagu



No comments: